nuffnang

mereka yg kuhargai

Thursday 24 February 2011

Mozilla FireFox semakin Lembap?

Salam Semua.Sekarang ini saya selalu menulis pada lewat malam kerana hanya pada waktu itu saja terdapat MOOD untuk menulis.Namun sejak kebelakangan ini,saya dapati setiap Malam,Mozilla FireFox akan semakin Lembap.


Bayangkan apabila kita menaip dengan Laju.Perkataan yang ditaip keluar satu-satu dengan lambatnya.Sebagai Contoh saya telah menulis 10 patah perkataan namun yang baru dipaparkan baru 5 patah perkataan saja.Kemudian,Server menjadi lembap dan Hang.

Namun apabila bertukar kepada Google Chrome,langsung tiada masalah.Saya sejak mula berjinak dengan blog,memang pakai Mozilla Firefox.Berlainan dengan Google,Mozilla FireFox meman lebih mudah sikit apabila berblog.Cuma prestasi Mozilla Firefox yang tidak menentu kebelakangan ini membuatkan saya Kecewa.

Adakah Para Saudara saudari diluar sana juga mengalami masalah ini?Diharap pihak Mozilla Firefox mengatasi masalah ini.Sekian Wassalam.


P/S-Terasa semacam menulis surat Aduan saja kepada Pihak Mozilla.Faham ker mereka bahasa Melayu ni?

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails