nuffnang

mereka yg kuhargai

Tuesday 8 May 2012

Anti-Virus-Free atau Berbayar mana yang terbaik

Salam semua.Baru-baru ini seoran rakan saya telah membeli sebuah Laptop.Laptop walaupun mahal ianya mengunakan Avira antivirus Free.Sama juga dengan saya sewaktu mulamula membeli laptop ni.Setelah 2 tahun memiliki laptop,menerusi pembacaan dan Pengalaman,maka saya ingin kongsikan mana yang terbaik menggunakan Anti-Virus Free atau Berbayar.

Soalan:Sekiranya anda jenis yang menggunakan Internet,internet anda hanyalah Facebook,twitter serta amat jarang Muat turun,malah anda tidak main Game Online maka Anti-Virus Free berbaloi untuk anda.

Soalan:Sekiranya sebaliknya,anda banyak muat turun lagu,perisian,main game Online,itu ini maka anda WAJIB mendapatkan Anti-Virus berbayar kerana ianya jauh lebih Power dari yang percuma.Ini kerana Anti-Virus percuma tidak mampu menapis bakteria,kuman mahupun Virus trojan,malicius dan pelbaai nama lagi.Bukankah namanya Free,maka perlindungan Internetnya juga terhad.

Anti-Virus Berbayar MAHAL.Jawapannya ianya tidak mahal berbanding sekiranya anda terpaksa memformat atau memperbaiki Laptop anda sekiranya diserang Virus.Lebih dari itu,segala data dan makluamat peribadi anda akan dilindungi.

Bilakah masa terbaik membeli Anti-Virus Berbayar?Jawapannya semasa PC Fair atau Ekspo Komputer.Pada masa itu segala harga Perisian AntiVirus berbayar akan jatuh menjunam.Jadi segeralah dapatkan Anti-Virus anda.

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails