nuffnang

mereka yg kuhargai

Tuesday 4 January 2011

Celcom Besar Kepala?

Salam Semua.Rasanya tidak terlambat untuk mengucapkan selamat Tahun Baru 2011 kepada semua Blogger.Namun kedatangan Tahun Baru ini tidaklah membawa perubahan kepada Satu Syarikat Telekomunikasi terkenal Tanah Air.


AKU MENCI KAU........

Dari Hari Pertama Tahun Baru sehingga sekarang,Prestasi Celcom Broadband amatlah TERUK.Bayangkan Untuk Memuat Turun Satu Lagu bersaiz 4 MB mengambil masa 13 Minit.Hei Celcom,sejak memakai Broadband ini tahun lepas,tidak pernah pula selama ini mengambil masa sebegitu lama.Bukan itu saja,malah membuka Facebook mahupun Email pun teramatlah Lembap.

Celcom,Celcom,Celcom,Kalau pelanggan lambat bayar,anda selalu rajin menghantar SURAT CINTA,mahupun PERINGATAN namun apabila Line anda yang kalau Berlumba denngan Siput,Siput pon menang macamana?Senyap jer,Memang Sudah Besar Kepala anda sekarang.


Selamat Datang Sayangku.....



Tak mengapa,Nanti kau,sekarang ini aku dengan Rakan-rakan bercadang untuk bertukar kepada P1 yang lebih pantas dan Lebih Murah.Hahahaha,tahu nasib kau nanti ...Masa itu SELAMAT TINGGAL CELCOM BERUKBAND......

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails