nuffnang

mereka yg kuhargai

Saturday 25 September 2010

Status glitterati berubah?????????///

Salam semua pembaca,hari ini aku terkejut setelah status k Glitteratiku telah berubah.Seingat aku,tiada kesilapan yang aku lakukan.Aku amat menyayangi Nuffnang serta tidak meletakkan Iklan lain,serta menulis mengenai Pesaing Nuffnang.Cuma baru-baru ini,aku ada mendaftar untuk mengunakan google Adsense,itupon kena tunggu jawapan google dapat ke x?Tapi xdapat,so kenapa pula statusku ditukar???????????


Pernah ku membaca salah satu soalan yang dikemukan kepada Nuffnang mengenai iklan Adsense dari Google,Nuffnang kata tidak menyalahi kerana bukan dari asia serta rantau ini.Jadi kenapa pula boleh berubah status aku ini yer....


Blogger otaiku,nama GNESOP ader berkata salah satu faktor dikeluarkan glitteri ialah Satu blog ada trafik,satu lagi tiada trafik,(klalau ader lebih bloglah...).Memang aku menumpukan kepada blog Ilmuwan Internet ini saja,serta melupakan Blog Yang satu lagi....Namun ramai juga yang memiliki Lebih satu blog,serta jarang Update blog yang satu itukan,,,adakah kamu semua juga dikeluarkan status Gliteratti???????/

Tapi ada satu lagi,mungkin juga blogku telah diceroboh oleh sesorang lalu meletakkan perkataan pesaing Nuffnang di Blogku(Ruangan Komen tanpa kusedari).Ada kemungkinannya kerana aku ada menjumpai lesilapannya didalam mengunakan Nama Nuffnang serta merepot pada Nuffnang.Kesilapannya amat besar,sekiranya ku postkan pada Innit,pasti trafikkku akan mencanak,namun ku biarkan saja.Ini kerana Nuffnang Telah mengambil tindakan.....

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails