nuffnang

mereka yg kuhargai

Saturday 28 August 2010

Pengunjung UNIK serta Rahsia mengunjungi blogku.(Bukan IKLAN yang datang tau).

Salam semua.Hari ini aku baru saja UPDATE blog aku .Sudah 2 hari tidak diupdate,biasalah,aku kerja ikut syift.Masuk petang hari ini,esok masuk pagi.Hadoi penat,penat.......

Baru saja tadi aku buka blog aku,pastu g la laman Nuffnang,sesaja jer nak tgk bilangan Pengunjung.Biasa jer,xder yang luarbiasa pun.Alih-alih aku pun klik Lokasi Pengunjung,Terkejut beruk aku,EH EH EH ,ader Pengunjung Unik serta Luarbiasa mengunjungi blogku.Pengunjung tu berasal dari luar Malaysia,dari United States,United Kingdom,Egypt,Singapore serta Norway.Eh eh eh pelik bin ajaib Daku,apa yang membuatkan mereka ini mengunjungi Blog ku.Tapi aku rasa aku tahu.









Dulu,aku masa baru jerk dengan blogging ini,jadi aku berguru dengan sorang.Ader satu blog,peh memang bagus.Nama blog tu MariBinaBlog oleh Nescafe Ais.Orangnya Dari Sri Lalang,Satu kawasan dengan aku,Aku dulu duduk kluang,dekat 24 tahun,pastu menetap di Johor Bahru.Artikelnya,Mari Pasang BREADCRUMB,Serta Tingkatkan trafik dari search engine dengan custom title meta tag mungkin membuatkan Trafik aku mencanak naik.Thank sifu.....

Tapi xmustahil juga,dengan aper yang update dari sifu tu membuatkan artikel aku diklik oleh pembaca.Sebabnya,Artikel aku senang jer nak kuar kat google(Mesra Seo kot).Rasanya artikel yang buat pengunjung luarbiasa tu klik ialah Ronaldo.Kelakar ada,lucu pon ada,eyalah,blogku dalam bahasa Melayu.Manalah mereka Faham.Rasanya tentu mereka pelik,blog aperlah bender ni eh....Hehehehe...

Apapon,thank Sifu,serta pengunjung Unik itu...........SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI......

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails