nuffnang

mereka yg kuhargai

Friday 6 August 2010

My name is GIRL-Part one

hello,apa khabar?nama saya girl.Saya adalah yang paling comel sekali kat umah ini.Kerana kecomelan saya inilah,saya sering menjadi mangsa nakal orang rumah ini,Tak percaya,saya selitkan sekali gambar seksi saya. Tadaaaaa!!!!!!!!


Cantik dan seksikan saya.Okey,saya nak ceritakan serba sedikit my life kat umah ini.Mula-mula Tokey saya.
Inilah Anak tokey saya,Nama dia Ilmuwan Internet.Anak tokey ni suka sangat sepak ekor saya sekiranya ternampak saya.Sakit tau Miaw Miaw(dengan nada Marah).

Satu hari,saya rasa kebulur sangatlah,maka terpaksa menebalkan muka meminta ehsan pada anak tokey ini.Saya pun buat-buatlah muka lapar,harap-harap dia faham.(Sebab misai kami sama hahaha).




Bos,lapo bos,Miaw miaw.....

Adus,xfaham pula bos aku ini,terpaksalah aku cuba cara lama aku.Jeng jeng jeng...........




selepas tuan aku tgk aku yang kasihan ini,terus aku diberinya aku makanan yang sedop-sodap.eyahoooo misi berjaya.!!!!!!!!!!





Berjumpa lagi di Girl in Part Two.Bye......(hehehehe bestnya kena digeletek oleh bos)........

5 comments:

  1. kelakarnya,pandai ko jib buat cerita ni

    ReplyDelete
  2. @Tanpa Namasama-sama,my name is girl part 2 coming soonnnn...........

    ReplyDelete
  3. comeinya..kaler dia mcm unik sket..dahla dagu dia pon kaler hitam ciput je kt stu..cutenya..nt tgkla gamba kekucing sy plak.

    ReplyDelete

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails