nuffnang

mereka yg kuhargai

Wednesday 11 August 2010

Mari Berladang-Aplikasi yang membantu anda berladang di Farmville




Apa khabar semua.Saya pasti ramai yang Mempunyai akaun Facebook serta bermain permainan yang terdapat didalamnya.Antara salah satu permainan yang menjadi kegemaran ialah Farmville.Namun kerja berladang ini amat melecehkan serta menyakitkan.Ini kerana banyak masa yang perlu digunakan untuk membajak,menuai dan menyemai.

Namun,itu semua sejarah.Kini muncul satu aplikasi yang dapat membantu anda berladang.Memperkenalkan Bud the Farmer.Ia menyediakan aplikasi yang dapat membantu anda menyelesaikan situasi yang meletihkan ini seperti menyemai,membajak malah menuai dan mendapatkan hasil tenusu secara automatik.

Aplikasi ini serasi dengan sistem operasi Window XP,Vista serta Window 7.Malah ianya juga boleh diakses melalui Mozilla firefox 3.0,Crome dan lain-lain lagi.Menariknya,aplikasi ini dibangunkan leh anak tempatan kita yang berdedikasi.

Program ini boleh dimuatturun di laman webnya www.budthefarmer.com.Bukan itu saja,sebagai bonus,terdapat juga rahsia,helah serta trik untuk permainan ini supaya pemain boleh menyelesaikan permainan ini dengan mudah.Sekian,selamat berladang.....

6 comments:

  1. TQ FOLLOW..SUDAH FOLLOW KAMOE BALEK..HP BLOGGING YA =)

    ReplyDelete
  2. awk,bole x letak chat box kat sidebar awk..nanti senang sy jenguk k..btw,sy suka pon suka main farmville..sampaikan ladang sy da bsr gile..bila nk tuai,malas lak..kalau minyak x da..hehehe..

    ReplyDelete
  3. nk sgt sy tolong awk edit blog awk ni..supaya npk kemas..hehehehe..bukan sy memperlekehkan awk tau.. =D

    ReplyDelete
  4. @d_LAok,thank,selamat berkenalan dan berblogging

    ReplyDelete
  5. @monicadengan budthefarmer saudari dapat menuai walaupon tanpa minyak.walaupon leceh sedikit diawal permulaan apabila menedit.tetapi ianya jauh lebih mudah kemudiannya.

    ReplyDelete
  6. @monicathank,sekaran ni meman xkemas dan bersepah,nanti bila saya dah mahir dalam setting blo,saya akan kemaskinikan serta masukkan chatbox.Thank kerana komen.selamat berkenalan.

    ReplyDelete

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails