nuffnang

mereka yg kuhargai

Monday 21 February 2011

Selamat Hari Jadi Kak Along....

Salam semua.Hari ini ialah Hari jadi Kakak saya.Hari jadi yang keberapa,ntah tak tau sebab xboleh dedahkan umur dia tau(nanti kena pelangkung aku dengan dier).Ha nama Kakak saya itu kakak yg sulong

Orangnya Cantik,(Jgn harap nak ngorat sebab dia dah kawin tau),Bekerja di Uniten bangi.Saya sayang Kakak saya ini.Walaupun masa kecil telinga ini dipiatnya sebab Nakal(iyelah Kakak saya pon garong macam Bapak saya),namun saya tau dier buat sumer itu untuk kebaikan saya juga(Pas dewasa baru faham,masa kecik memang xfaham-faham).

Okeylah kak,Adik Kakak ini nak ucapkan Selamat Hari Jadi Untuk Kakak.Semoga Kakak dipanjang umur dan rezki serta bahagia bersama Suami dan Anak-anak.

Happy besday Kak
P/S-Kim salam dengan Anak -anak Kak,Iman dan Nabila....

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails