nuffnang

mereka yg kuhargai

Sunday 13 February 2011

Hari V:Hari-hari aku Sambut Beb

Hari V.Rasanya koramg semua dah tau Hari apa ini.Biasalah asal 14 hb Febuari,ramai Kapel yang akan berdating time ini.Inilah masanya untuk memarakkan Kasih Sayang antara Kapel,Suami Isteri.Namun,dah Jelas Hari V ni HARAM.....

Tapi aku tidak heran dengan Hari V ini,sebab aku Hari-hari Sambut Hari V ni.Tak percaya?Bagi aku,kasih sayang bukan untuk ditunjukkan ataupun disemarakkan pada hari istimewa saja,sebaliknya Hari-hari.Kasih Sayang itu seperti Bara Api,semakin ditiup semakin membara.Tidak ditiup maka padamlah Bara itu.

So bagi yang nak Sambut Hari V ni,Koraang nak tunjukkan Kasih sayang Korang pada kekasih ataupun Menyambut kematian Paderi Saint Valentine?Pilih sendiri beb.Kalau korang ckp nak tunjukkan kasih sayang kepada Kekasih,korang memang HIPOKRIT.Sebab kenapa pula nak pilih tarikh 14 feb ni?

Tepuk Dada Tanya Selera,Diberi Akal sila Gunakan....

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails