nuffnang

mereka yg kuhargai

Friday 7 January 2011

Menjadi Duta P1 WIMAX....

Salam semua..Baru-baru Ini aku telah menukar Pelayar Internet yang Baru.Aku telah menukar Celcom Broadbandku kepada P1 WIMAX.




Namun ku rasakan keputusanku ini tepat.Ini kerana P1 WIMAX ini stabil line dia,tidak seperti Celcom yang selalu terputus-putus.Kedua Harganya yang jauh lebih Murah.Celcom Broadbandku sebulan RM98 tetapi dengan P1 ini harganya RM99.Mahal seringgit namun BESAR perbezaannya/Dari kelajuan Muat Turun,P1 mengatasi Celcom Broadband,rasanya Muat turun Celcom sekadar 500kbps,namun P1 Wimax ini 1.2 Mbps.Lajukan.



Lagi Dari segi Perbezaan had muat turun,P1 WIMAX menang sekalilagi.Ini kerana had muat Turun Celcom Broadband hanya 5gb sebulan,amat sedikit jika Dibandingkan dengan P1 iaitu 20gb.Wau besau giler,muat turun 4 kali Ganda dari Celcom.

Lagi yang menarik mengenai P1 ini ialah ialah ada WIFI yang mana boleh menampung sehingga 5 orang mengunakannya dalam satu masa.Walaupun 5 orang mengunakan,namun prestasinya tidak mengecewakan.Semasa mengunakan P1,Saya membuka Facebook,Twitter,Blog,Laman WEB Berita Harian Online,Youtube serta 4shared untuk muat turn lagu,Bayangkan dengan betapa banyaknya Aplikasi yang dibuka,mesti LEMBAP GILER ini.Namun bagi P1 ini,semua itu KACANG JE.Kagum betul aku dengan P1 ini....

So tepatlah sekiranya Diriku menjadi DUTA TIDAK RASMI kepada P1 WIMAX.Terima Kasih P1 WIMAX dan Selamat Tinggal Celcom Broadband......

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails