nuffnang

mereka yg kuhargai

Monday 13 December 2010

Papan Tanda untuk Rakyat Malaysia yg Pengotor

Salam semua.Hari ini semasa aku balik dari tempat kerja,kebetulan syif malam,terserempak daku dengan sebuah kereta di tepi jalan.Ku lihat dua orang keluar dari kereta sambil membuka but kereta,lalu mengeluarkan 4,5 beg plastik sampah bersaiz besar.Hamboi selamba jer dier orang buang sampah tepi jalan sedangkan top sampah yang disediakan kerajaan cuma 1 kilometer jer.Pengotor betul die orang ni.Banyak juga sampah disitu,yang mana bukan mereka saja,yang lain pun buang disitu juga.Rasanya bukan aku jer yang pernah tgk,Korang pun tentu ada lihat jugakan.

So,semasa aku berjalan2 melayari internet,terjumpa aku satu papan tanda ni.Emm sesuai juga untuk mereka yang Pengotor ini.

Aku rasa baik tukar nama monyet itu kepada BABI kot....

So bagi kerajaan Malaysia,pekata kita cuba letak Papan Tanda ini.Trimas skali lagi kpd Encik Google samer pemilik gambar ini.

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails