nuffnang

mereka yg kuhargai

Tuesday, 21 September 2010

My Name Is Girl-Part twoooo

kacau Ilmuwan Internet blogging,best ni Miawww  


ilmuwan Internet:Blahlah lu kucing bucuk,nyibuk jer
aper,nak halau aku,buwekkkk,seghonok lepak sini,uwekkk
Tengok ni,aku ejek Tokey aku,buwekkkkkkkkkkkkk
Tengok ni,ku main-main mousenya,hahahaha
ILMUWAN INTERNET:OH,KUANG AJAR EH,NANTI KO,AKU KUARKAN SENJATA RAHSIAKU............JENGJENGJENG

Adeh,ni yang lemah dibuatnya,senjata mengaru Ilmuwan  ni






Maka setelah terkena Penangan Senjata Mengaru Ilmuwan Internet,Maka si Penceroboh pun terus tertido sampai ke pagi,kroooooooohhhh kroooooohhh kroooooohhhh



Tengok ni,Tak senonoh betui Kucing bucuk ni tidooooooo

4 comments:

  1. haha! tetiba ada chipmunk lak kat gamba no 2. sesat ke apa? :p

    ReplyDelete
  2. haha..comel lorh kucing tu..
    parsi erk..

    ReplyDelete
  3. haaa nanti jangan lupa bagi makan girl, ngan cuci berak muntah girl, ngan tolong mama masak eh hahahaha

    ReplyDelete
  4. comellah kucing tu.cam garang je.

    ReplyDelete

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails