nuffnang

mereka yg kuhargai

Sunday 5 September 2010

Ahli nuffnang:Innit telah diCEMARI...

Salam semua.Tajuk entri ialah Innit telah dicemari.Dicemari apa?Ya,Innit telah dicemari oleh post-post yang tidak bertanggungjawab,yang sengaja bertujuan untuk menarik trafikk tetapi bila diklik untuk mengetahui,kosong atau terlalu sedikit sangat maklumat.

Perbuatan ini tidak patut diteruskan,Memang Trafikk ialah nyawa blog.tanpa trafikk Blog tidak akan diketahui.Akan tetapi,bila anda meneruskan saja Post-post macam itu,maka orang pasti tidak akan singgah ke blog anda balik.

Ramai yang bertujuan lepak di Innit untuk berkongsi apa yang ditulis,tidak juga menambah kenalan.Walaupun tujuan semua Ahli Nuffnang sama iaitu meraih Trafikk.Namun perbuatan ini patut dicegah.Nuffnang,tiada tindakan ke terhadap pemilik laman blogyang berbuat demikian,yang isinya amat sedikit cuma 2,3 baris ayat tapi tajuk wah sengaja diperbesarkan.


Jom kita Ban mana -mana blog yang berbuat demikian?

18 comments:

  1. Pasal memori daun pisang tu.. saya nak tulis memori je, tapi saye teringat lagu berjudul memori daun pisang, lagu dangdut kan? tu yang saya buat jadi memori daun pisang.. hehe

    apa kata awak tukar comment form jadi pop-up window, senang sedikit nak comment. :)

    ReplyDelete
  2. geng buang karan cam tu mmg sengal..

    ReplyDelete
  3. rasa tak kena la buat post dgn isi 2 -3 kerat tp tajuk gempak sangat.. tp kalu blog photo ke atau post video rasa entry macam tak semestinya penulisan perlu panjang kan

    read Din latest post - Bahaya Mercun

    ReplyDelete
  4. kita komen je pedas kat entry beliau

    ReplyDelete
  5. setuju...malas nk baca blog yang tajuk nyer cam boom je...tp isi upa2 nyer booo

    ReplyDelete
  6. Die bosan la tu, sengaje bikin kontroversi. Nak buat macam mana, dah 2 3 baris je yang mampu dibuat

    ReplyDelete
  7. macam2 cara untuk menarik traffic...

    ReplyDelete
  8. haha admin punya post yang tajuknya Bogel,Gambar Awek Cun,Porno tue macam mana??? hehe

    ReplyDelete
  9. @Tokan Cornerwalaupon tajuk dier gempak,tapi penuh isi,serta sarat dengan nasihat dan komen yang membina.Ader blog tajuk gempak,tapi isi alahai 2,3 baris jer ayat.

    ReplyDelete
  10. manusia dengan pelbagai ragam. kepada kita yang dah melihat dan mengerti, sepatutnya menjadi teladan atau sempadan kepada kita.

    Kita boleh kongsikan info dengan apa saja niat kita, namun ingatlah: manusia ni memag selalu buat silap dan kesilapan pertama ialah dengan berburuk sangka.

    Kita ingat mamat ni itu, kita ingat mamat tu ini. Kita ingat macam-macam dan kita terus jer layan ingatan2 kita tu tanpa mem verify (seildik) pun sama ada anggapan kita itu betul atau salah. Dahlah tak selidik, terus mencanangkan kepada our circle of friends "jangan kwan dengan dia tu" atau "watchout for this fella, etc.

    Setelah semua ini berlaku, cuba kita tanya diri kita balik: siapa yang lebih cibai? Mamat yang guna cheap stunt untuk tarik traffic, atau kita yang mengadu domba, mengumpat dan menempah tiket ke neraka, padahal tak kenal pun mamat tu sapa..


    Anyway, hatihati dengan hati sendiri. Musuuh yang sebenar ialah SETAN dlam hati kita ni, bukan mamat yang salahgunakan Innit untuk dapatkan RM2.50 sebulan dari NuffNang..

    http://payabesarpedas.blogspot.com/2010/08/prejudisma.html

    ReplyDelete
  11. ha'a betul tu. we want information!! dont give us crap!!! :D

    ReplyDelete
  12. Betul tu,perbuatan yang tidak bertangjunjawab ini harus di hentikan dengan segera..kalau asyik kena kencing hidup-hidup menyampah jugak kan kalau kena otai bloger yang berpengaruh mesti kena makin teruk kekeke.secara tak lansung turun la trafik org tu....

    ReplyDelete
  13. Kita guna je fungsi Dang it tu tanpa belas kasihan. hehe.

    ReplyDelete
  14. Zainudin...akak setuju dengan pendapat awak.Kalau panjang sangat pembaca bosan.

    ReplyDelete

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails