nuffnang

mereka yg kuhargai

Wednesday 8 September 2010

Berita Gengblogger terkini

Salam semua.Hari ini ingin menulis mengenai Geng Blogger.Siapa yang tidak tahu mengenai Geng Blogger.Geng Blogger ialah komuniti Para blogger untuk bertukar pendapat,info,ping post mereka serta mendapatkan trafik.

Akan tetapi,panas tidak sampai ke petang.Geng Blogger diserang Malware yang menyebabkannya ditutup serta diban oleh google serta Mozilla.Maka sesiapa saja yang ingin berkunjung kesana,Diberi Amaran serta dihalang oleh Google untuk masuk.


Banyak pendapat dari Para blogger yang lain.Antaranya Banner Geng Blogger mengandungi Malware,maka harus dibuang.Jadi sekiranya benar,mengapa masih ramai yang tidak membuang?Saya pun sudah membuang Banner Geng Blogger.Iyelah,kita kena sentiasa berhati-hati dengan ancaman Malware,sebab Data yang kita kumpulkan bertahun itu lebih bernilai dari Wang RINGGIT.



Jadi,adakah kita patut menegur para blogger yang masih memasang Banner GengBlogger atau kita sebenarnya salah faham mengenai Banner itu.Minta pendapat semua KENGKAWAN?

3 comments:

  1. kalau aku masuk blog org ade sign malware tu...aku dh tak masuk terus dah...

    aku pun dh buang banner tu, yg tak buang tu rasa rugi la, sebab mungkin org tk masuk blog dia nanti. rasanya dorg leh pikir kot.

    ReplyDelete
  2. dni pon dah buang juga.. sedih tak dapat masuk GB. huhu

    ReplyDelete
  3. aku rasa yg x buang banner GB tu mayb dowg x tau kot. tp kalau nk selamat, bleh la gtau sesapa yg x buang lg.jgn smpai blog kita pulak kene banned dgn google dah...
    sape la yg membuat serang hendap terhadap GB

    ReplyDelete

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails