nuffnang

mereka yg kuhargai

Sunday 25 July 2010

muat turun mp3,video ebook serta aplikasi komputer secara percuma

Pernah anda muat turun fail mp3,video sera aplikasi komputer secara percuma.Tahukah anda tidak semuanya percuma.Baru-baru ini saya telah berjumpa dengan satu laman web yang menawarkan muat turun tanpa had keatas fail mp3,video,ebook serta aplikasi komputer.Perkenalkan UPLOAD 4SHARE.


Upload 4share adalah laman web yang menyediakan perkongsian fail.Laman ini dikunjungi hampir 30juta orang sebulan.Taip saja nama lagu,penyanyi atau nama buku,aplikasi pasti ada.Malah anda tidak perlu risau kerana tiada bayaran langsung dikenakan.

Tetiba masa saya makan di satu tempat makan yang menawarkan kemudahan wifi,laptop pun tiada.Macamana nak download lagu dari telifon bimbit?Ramai yang mengeluh bukan kerana susah nak mendapatkan lagu yang diminati,malah ada yang terpaksa membayar untuk muat turun.Tapi sekarang anda tisdak perlu lagi membayar,kerana dengan UPLOAD 4SHARE,anda boleh memuat turun lagu,video tanpa had.

Apa yang perlu anda lakukan ialah menyambungkan line hp anda ke wifi,kemudian pergi ke manan-mana pelayar seperti Yahoo,google,taip Upload 4share.Setelah ke laman web itu,taip saja nama lagu atau fail yang anda ingin cari.Selamat memuat turun.


sila baca artikel saya mengenai "perkongsian fail secara percuma" untuk memahami keuntungan yang ada dapat.

1 comment:

  1. wah,tak pernah terfikir pula untuk memuatturun dengan wifi,dengan share semua free,thanx

    ReplyDelete

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails