nuffnang

mereka yg kuhargai

Monday 14 March 2011

Saya akan jadi Jutawan sekiranya FB DITUTUP ESOK

Salam semua.Ingat Lagi Xberita Hangat mengenai Facebook yang akan ditutup.Tarikhnya ialah 15 march ini iaitu Esok.Sekarang ini pun di FB line amat slow,teramat slow padahal di blog,twitter dan lain2 ok jer.Mungkinkah FB BENAR-BENAR akan ditutup esok?

Kita tungu sajalah esok.Sekiranya Ditutup esok,tentu FB tidak wujud lagi dan Semua kenalan aanda akan Hilan.Malah ramai rakan saya yang mula menyalin Gmbar dan kenalan mereka dengan harapan seiranya FB tidak wujud esok,maka masih ada lagi TALIAN HAYAT untuk berhubung.....

Anda pula bagaimana?Sudah bersedia untuk Hidup Tanpa FB?

P/S-Bagi saya berita ini x benar pun,cuma ramai yang kurang matang dan berfikir yang bukan-bukan.Kalau Benar FB tutup,saya akan Jadi JUTAWAN kerana akan buat FB yang baru..Hahaha mesti Kaya ini...

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails